Etusivu Sukutieto Muistelmat Tapahtumat Valokuvat Yhdistys Liity Linkit

Liity sukuseuran jÄseneksi

Liittyminen on hyvin helppoa ja jäsenmaksumme pieni. Kiitos nimi- ja osoitemerkinnöistä ja pienistäkin lahjoituksista! Tee näin:

1. Maksa jasemaksu yhdistyksen tilille

Vuonna 2020 jäsenmaksu on 15 euroa. Jäsenmaksuja toivomme maksettavan, vaikka toimintaa ei tänä vuonna koronaepidemian vuoksi ole ollutkaan. Toimistokuluja meillä silti on esim. yhdistyksen nettisivuista.

Jäsenmaksun voi maksaa kerralla myos kymmeneksi vuodeksi. Maksun suuruus on talloin 100 euroa. Jäsenmaksuun liittyviä asioita voi tiedustella sukuseuran puheenjohtajalta.

Tilinumero: FI3551530450028547

HUOM! Muistahan kirjoittaa maksukuittiin viestiksi liittyjän/liittyjien nimet ja yhteystiedot, jotta tiedämme, keneltä maksu on tullut.

Uudet ja vanhat jäsenet: Voimme lähettää tiedotteita kätevästi myös sähköpostitse, joten toivomme myös, että ilmoitatte sähköpostiosoitteenne Sami Hariselle: sami.harinen105(at)gmail.com

2. Laheta liittymistiedot yhdistykseen

Voit ilmoittaa liittyjän/liittyjien tiedot joko alla olevalla lomakkeella tai lähettämällä ne postitse osoitteella:

Kappelintie 9, 82500 Kitee

Muista ilmoittaa omat yhteystietosi: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite...

LIITTYMISLOMAKE

Liittyjän tiedot

Huom! Tekstin pituus on rajattu maksimissaan 5000 merkkiin.
Merkkejä jäljellä:

Täytä tarvittaessa

Kirjoita tähän laskutoimituksen tulos. Tamä kenttä on roskapostin estämiseksi.

Kunniapuheenjohtaja Ahti Ilvonen:

Sukuseuran osoite ja sähköposti:
   Sami Harinen
   Pirttilahdentie 6, 82430 Puhos
   Finland

sami.harinen105(at)gmail.com

Pankkiyhteys:
   FI3551530450028547

Yhdistysrekisterin numero:

Sukuseuran säännöt »

Sukuseura on myös Facebookissa:

Sukuseuran Fb-sivuille »